Medlemskap

Det är både lätt och billigt att bli medlem i Föreningen Norden Hudiksvall-Hälsingland. Familjemedlemskap är extra förmånligt, bara 75 kronor per år.

Medlemskapet kostar första året 225 kronor för vuxen medlem och 25 kronor för familjemedlem – tillkommande medlem på samma adress. Från och med andra året bestämmer Föreningen Norden Hudiksvall–Hälsingland avgiftens storlek. Den har avdelningen fastställt till 225 kronor respektive 75 kronor för familjemedlem. För ungdom (18–30 år) kostar medlemskapet bara 50 kronor.

För medlem som betalar avgiften 1 oktober–31 december, gäller avgiften både för detta år och efterföljande år.

Registrera dig för medlemskap här och betala samtidigt direkt med Swish eller kort!

Klicka här för ungdomsmedlemskap!

Du kan också kontakta någon i Föreningen Norden Hudiksvall–Hälsinglands styrelse, som hjälper dig med ansökan/betalning.

Läs mer om förmånerna som ingår i medlemskapet!

Sidan uppdaterad 27 november 2023